Van Persie trof maatregel na Fortuna - Feyenoord: 'Dat mocht wel een onsje minder'

4Reacties

Robin van Persie heeft nog een keer teruggeblikt op de wedstrijd van vorige week tegen Fortuna Sittard. Er was veel te doen rondom een incident tussen Jeremiah St. Juste en de clubarts. Volgens de trainer van Feyenoord kon dat allemaal 'wel een onsje minder'.

"Het was een hele belangrijke wedstrijd en het voelde als de belangrijkste punten van het jaar", aldus Van Persie op de persconferentie.

Bekijk het hele fragment hierboven.