Van Hanegem ziet 'mooiste wedstrijd ooit': 'Ben in de ochtend opnieuw gaan kijken'
Het eerste Champions League-duel tussen Paris Saint-Germain en Bayern München (5-4) zal bij velen nog lang in het geheugen gegrift staan, zo ook bij Willem bij Hanegem. In VP's Willem&Wessel sluit de oud-voetballer niet uit dat het 'de beste wedstrijd ooit' was.
"Het was wel echt mooi. Ik heb de wedstrijd in de ochtend opnieuw bekeken", vertelt Van Hanegem.
Bekijk het gehele fragment hierboven!

















