Van Persie emotioneel door Te Kloese-moment: 'Dat is voor mij nóg belangrijker'

5Reacties

Na de wedstrijd tussen Feyenoord en AZ (1-1) van zondag kreeg vertrekkend algemeen directeur Dennis te Kloese een groot applaus van het Rotterdamse publiek. Het moment emotioneerde Te Kloese, maar ook trainer Robin van Persie.

"Ik was ook emotioneel", begint Van Persie na de wedstrijd op de persconferentie. "Ik vind dat hij dat verdient. Dennis is voor mij degene die mij toen heeft gehaald. Vanaf dag één steunden wij elkaar. Daarbij nóg belangrijker, als je ziet wat voor werk hij heeft verricht de laatste jaren... Als er dan één persoon is die dat verdient, is het Dennis wel."