Ajax-trainer García baalt van speler die Van der Hoorn liet lopen

28Reacties

Oscar García baalt ervan dat Mike van der Hoorn bij de beslissende tegentreffer van FC Utrecht volledig vrij werd gelaten. Door die situatie kon de verdediger in de blessuretijd van de tweede helft uit een corner de 1-2 binnenkoppen. Dit seizoen gaat het veel over de standaardsituaties bij de Amsterdammers. 

"Dat was een grote fout. We wilden in deze wedstrijd corners voorkomen, maar soms hebben we niet alles in eigen hand", vertelt García op de persconferentie.