Van Persie: 'Laatste keer dat ik het daarover ga hebben'
Robin van Persie denkt dat het volledig terecht is dat Feyenoord dit seizoen op de tweede plek is geëindigd. Door het gelijkspel tegen AZ (1-1) wisten de Rotterdammers de tweede plek veilig te stellen en dus Champions League-voetbal volgend seizoen af te dwingen.
"Als je vraagt of het terecht is dat wij de Champions League hebben gehaald dit seizoen, dan is dat dik en dik terecht", begint Van Persie op de persconferentie. "We hebben vanaf dag één op de eerste of tweede plek gestaan. Als er één team is dat dit verdient, zijn wij het."
Waar Van Persie zich begin dit seizoen uitsprak om kampioen te worden, heeft de oefenmeester daar nu van geleerd. "Kampioen worden is een prachtige ambitie, maar de afgelopen 25 jaar zijn we dat twee keer geworden. Dat is ook de realiteit. Dat is dus ook de laatste keer dat ik het daarover ga hebben."



















