García doet onthulling over Ajax-speler: 'In korte tijd 4 kilo afgevallen...'
Wout Weghorst begon zaterdag op de bank bij Ajax. Hoewel trainer Óscar García vooral wijst naar het goede spel van Kasper Dolberg in de wedstrijd tegen PSV (2-2), is er ook een andere reden. Weghorst zou namelijk vier(!) kilo zijn afgevallen door de ziekheid die hem vorige week uit de roulatie hield.
"Hoe (goed) Dolberg de vorige wedstrijd speelde, was één reden", begint García op de persconferentie. "Wout was ook ziek. Hij is vier kilo afgevallen volgens mij. Hij was fit om te spelen, maar we hadden twee spitsen en één kon niet de hele wedstrijd spelen."



















