Met Heracles gedegradeerde spits is frustraties niet de baas en krijgt rood

7Reacties

Het is een seizoen om snel te vergeten voor Heracles Almelo. De ploeg van Ernest Faber degradeerde reeds naar de Keuken Kampioen Divisie en ook zondag ging men ten onder, tegen Telstar. Tot overmaat van ramp kreeg spits Luka Kulenovic in de slotfase ook nog een directe rode kaart, na een stevige overtreding. Eerst zag Kulenovic de gele kaart, maar de VAR greep in.

Bekijk de overtreding hierboven!