NEC-uitblinker baalt na weggeven derde plaats: 'Hebben een grote kans verspeeld'
Basar Önal is zeer teleurgesteld na afloop van het duel tussen FC Groningen en NEC (2-1). De Nijmegenaren gaven zondag de derde plaats uit handen en zagen Feyenoord de tweede plaats in de Eredivisie veiligstellen.
"Een grote kans verspeeld. Ik denk te weinig energie. We beginnen de wedstrijd zwak. Veel ballen op de keeper en dan niet vrijlopen. Veel lange ballen en die verliezen we. We waren niet scherp genoeg. Ik denk dat we dat in de tweede helft wel beter doen en dan zie je dat we de goal verdienen en maken."
Bekijk het gehele fragment hierboven!


















