Ajax moet vrezen voor play-offs na debacle: 'Was al pijnlijk toen ik hier begon'

Update: 11 mei 2026 om 08:08
63Reacties

Ajax moet vrezen voor Europese play-offs na de nederlaag tegen FC Utrecht (1-2) in eigen huis. Na afloop van het duel spreekt trainer Óscar García op de persconferentie van 'een pijnlijke situatie'.

"Het was voor mij ook pijnlijk toen ik hier aankwam en op deze positie moest instappen, maar als coach kan ik alleen maar zeggen dat de spelers alles geven. We willen betere resultaten, maar dit is voetbal."

Bekijk het gehele fragment hierboven!