Clasie definitief niet met Oranje naar het WK: 'Het is geen item'

21Reacties

Jordy Clasie maakt aan alle speculaties een einde. De routinier van AZ gaat niet met Oranje naar het WK, zo vertelt hij in Studio Oranje. Voor hem is een terugkeer in het Nederlands elftal geen item meer.

Volgens Clasie is er geen kans dat hij afreist naar de Verenigde Staten, Mexico en Canada. "Nee", benadrukt de zeventienvoudig international in Studio Oranje van VoetbalPrimeur. "Ik heb een aantal jaar geleden een goed gesprek gehad met de bondscoach. Daarin hebben we onze meningen uitgewisseld over hoe de situatie op dat moment was én is. Daarin waren we heel duidelijk en hij accepteerde dat."

Voor Clasie is Oranje nu geen 'item' meer en is het boek gesloten. Bekijk in de video hierboven de hele toelichting van de controleur waarom hij zich niet meer beschikbaar stelt voor het Nederlands elftal.