Ajax-fans delen confronterende boodschap: 'Ze verdienen het ook niet'
Ajax verdient het dit jaar niet om Europa in te gaan. Dat is de mening van sommige fans van de club tegenover VoetbalPrimeur. De naam van de club hoort zeker in Europa thuis, maar de huidige prestaties matchen daar volgens de supporters niet mee.
"Ze verdienen het niet. Door de naam Ajax alleen zou je zeggen ja, maar deze prestaties zijn gewoon dramatisch eigenlijk", luidt de stevige mening van een van de fans.



















