Clasie lyrisch over 'echt bijzondere' speler: 'Kan mee bij Barça of Real'
Jordy Clasie is bij Studio Oranje, de Nederlands elftal- en WK-podcast van VoetbalPrimeur, lyrisch over Kees Smit. De routinier van AZ ziet in zijn veertien jaar jongere teamgenoot een speler met een bijzonder profiel en verwacht dat hij de absolute top kan halen.
"Ik vind hem echt een hele goede speler", begint Clasie in Studio Oranje. "Niet alleen op basis van wat jullie zien op het veld, maar ik maak hem natuurlijk dagelijks mee. Het is echt een bijzondere speler, een jongen die dynamisch is en goed is aan de bal."
Mocht Smit uiteindelijk een transfer maken, dan weet Clasie ook welke competitie het beste bij hem past. "Ik hoop dat Kees naar Spanje gaat, als hij uiteindelijk die stap maakt. Het liefst houd ik hem natuurlijk bij ons, maar als hij gaat, dan naar een club die veel aan de bal is en waar het voetballende aspect bovenaan ligt. Ik denk dat hij zeker bij een Barcelona of Real Madrid mee kan."
Check nu Studio Oranje met Jordy Clasie, die een streep zet door zijn WK-deelname, Kees Smit tipt bij de Spaanse top en strooit met mooie Oranje-verhalen en Van Gaal-anekdotes!


















