
Van Hanegem vreest voor Ajax: 'Helemaal niet leuk als ze de play-offs in gaan'
Met het veiligstellen van de tweede plek klinkt er ook uit Unit tweeëntwintig een zucht van opluchting, maar daarmee is eigenlijk ook alles gezegd over de positiviteit rond het spel van Feyenoord. Van Hanegem blikt alvast vooruit op volgend seizoen en tipt de toekomstige technisch directeur een belangrijke aankoop. Dat en nog veel meer in deze nieuwe aflevering van VP’s Willem & Wessel.
Check de video hierboven! Liever luisteren? Dat kan natuurlijk ook.



















