Van Hanegem kijkt met gemengde gevoelens terug op Feyenoord: 'Niet genoten'

Update: 11 mei 2026 om 22:14
Praat mee!

Willem van Hanegem is verheugd dat Feyenoord de tweede plek heeft veiliggesteld en daarmee ook Champions League-voetbal voor volgend seizoen. In VP's Willem & Wessel vertelt het Feyenoord-icoon echter dat hij niet van de Rotterdammers heeft genoten dit seizoen.

"Het belangrijkste is dat ze het gehaald hebben. Ik ben blij, maar ik heb er niet van genoten", aldus De Kromme.

Check de nieuwste aflevering van VP’s Willem & Wessel, met een bezorgde Van Hanegem over Ajax, dé ideale Feyenoord-transfer én een huilende Michiel Kramer.