Van Hanegem ziet 'twee gezichten' bij Te Kloese: 'In het begin geweldig, maar nu…'

9Reacties

Willem van Hanegem vindt dat Dennis te Kloese, die aan het einde van dit seizoen vertrekt bij Feyenoord, vooral in het begin als algemeen directeur een goede indruk maakte. In VP's Willem & Wessel blikt de Kromme terug op zijn periode bij de Rotterdammers.

"Als hij dat voelt, moet hij dat doen. In het begin heeft hij het geweldig gedaan, maar nu...", aldus het Feyenoord-icoon.

Check de nieuwste aflevering van VP’s Willem & Wessel, met een bezorgde Van Hanegem over Ajax, dé ideale Feyenoord-transfer én een huilende Michiel Kramer.