17-voudig international noemt favoriete Oranje-basiself: 'Ik ken Koeman heel goed'
Jordy Clasie deelt bij Studio Oranje, de WK-podcast van VoetbalPrimeur, zijn basiself voor het aanstaande WK. De middenvelder van AZ wil zelf niet meer mee naar het eindtoernooi, maar heeft wel een visie over de toekomstige formatie van Ronald Koeman.
"Ik zou van 4-3-3 uitgaan", deelt Clasie. "Ik ken hem goed", grapt de middenvelder over bondscoach Ronald Koeman. Wil jij de volledige opstelling weten?
Check dan nu Studio Oranje met Jordy Clasie, die een streep zet door zijn WK-deelname, Kees Smit tipt bij de Spaanse top en strooit met mooie Oranje-verhalen en Van Gaal-anekdotes!



















