Clasie ziet Nederlandse toptrainer: 'Bij hem wil je écht geen fouten maken...'

2Reacties

Jordy Clasie heeft enorm goede herinneringen aan Louis van Gaal. Met name het WK 2014, en de voorbereiding op dat toernooi, zijn Clasie goed bijgebleven. Clasie vertelt erover in Studio Oranje, de WK-podcast van VoetbalPrimeur.

"Op een gegeven moment hadden we een training en hij was er nog niet. Jongens waren gewoon blij. Bij hem wil je bij pass en trappen geen fout maken. Ook in partijen, dan begint hij zijn stem te verheffen."

Check nu Studio Oranje met Jordy Clasie, die een streep zet door zijn WK-deelname, Kees Smit tipt bij de Spaanse top en strooit met mooie Oranje-verhalen en Van Gaal-anekdotes!