Eredivisie-smaakmaker geeft uniek inkijkje bij Nederlands elftal: 'Goed geregeld'

3Reacties

Jordy Clasie heeft een inkijkje gegeven achter de schermen bij een eindtoernooi. Bij de voorbereiding op het WK 2014 is het niet altijd even gezellig, zo deelt de middenvelder van AZ bij Studio Oranje, de WK-podcast van VoetbalPrimeur.

"Je bent echt lang met elkaar samen. Ik ben toen in totaal meer dan zeven weken weggeweest van huis. Iedereen had wel een eigen kamer, dat is wel echt fijn. Alles rondom is bij het Nederlands elftal fantastisch geregeld."

Check nu Studio Oranje met Jordy Clasie, die een streep zet door zijn WK-deelname, Kees Smit tipt bij de Spaanse top en strooit met mooie Oranje-verhalen en Van Gaal-anekdotes!