'Ik ga niet met Oranje naar WK, had paar jaar geleden een goed gesprek met Koeman'

7Reacties

Jordy Clasie laat er in Studio Oranje geen misverstand over bestaan: ondanks dat er weer voorzichtig stemmen opgingen om de aanvoerder van AZ mee te nemen naar het WK, heeft Clasie de deur zelf definitief gesloten voor Oranje. De 34-jarige controleur legt aan tafel zijn beslissing uit en doet een boekje open over een gesprek met bondscoach Ronald Koeman.

Check de volledige video hierboven!