'Ik hoef niemand te overtuigen dat deze club in de Eredivisie hoort'
Willem II-speler Calvin Twigt is na de 0-1 overwinning van woensdag tegen Almere City overtuigd van de kwaliteiten van zijn ploeg. De ploeg uit Tilburg is door de overwinning slechts drie wedstrijden verwijderd van een terugkeer naar de Eredivisie, waar de club hoort volgens de middenvelder.
"Ik hoef niemand te overtuigen dat Willem II in de Eredivisie hoort, dan moeten ze maar gaan kijken", begint Twigt na de wedstrijd voor de camera van VoetbalPrimeur. "Je ziet aan alles dat Willem II een grote club is. Als je alleen al kijkt naar de aanhang, is dat gewoon Eredivisie-waardig."



















