Van Persie geeft Sterling nieuwe kans bij Feyenoord: 'Altijd zijn best gedaan'
Raheem Sterling zal aankomend weekend starten tegen PEC Zwolle. Dat maakt Robin van Persie bekend tijdens de persconferentie voorafgaand aan het duel met PEC Zwolle. Sterling start daarmee voor het eerst sinds begin april.
"Een combinatie van redenen", antwoordt Van Persie als de Feyenoord-trainer gevraagd wordt naar zijn redenering. "Als je kijkt naar Raheem, dan heeft hij altijd zijn best gedaan en dan vind ik overmorgen een mooi moment om hem die kans weer te geven." Of dit ook te maken heeft met volgend seizoen, wil Van Persie nog niet kwijt. "Daar moeten we iets meer geduld mee hebben. Die keuze maak ik niet alleen."


















