Correia spot groot verschil tussen handhaving en promoveren: 'We krijgen niets'
Anthony Correia ziet wel degelijk een verschil tussen het gevoel bij promotie en handhaving. Dat vertelt hij aan VoetbalPrimeur voorafgaand aan het duel met FC Volendam. Telstar heeft aan een gelijkspel genoeg om in de Eredivisie te blijven en de ploeg speelt tegen directe concurrent FC Volendam.
"De overeenkomst tussen deze twee wedstrijden is dat je speelt voor een plek in de Eredivisie. Dat is exact hetzelfde", concludeert de Telstar-trainer. "Aan het begin van het seizoen zei iedereen: handhaven is een betere prestatie dan promoveren. Ik denk dat ze daar wel gelijk in hebben, maar het verschil is dat als je promoveert naar de Eredivisie, je zo'n mooie schaal krijgt. Als we handhaven, krijgen we niets, dus alsjeblieft, maak die schaal. Ik hoop dat ze een schaaltje bitterballen voor me maken."


















