Van Persie: 'Ik heb er een mening over, maar is richting Koeman niet zo netjes om te zeggen'

Update: 16 mei 2026 om 14:44
21Reacties

Robin van Persie zag Luciano Valente dit seizoen tegen een aantal uitdagingen aanlopen. Zo begon hij geweldig, maar is het spel van de geboren Groninger inmiddels wat afgezwakt.

"Het WK is iets geweldigs, daar word je alleen maar beter van", vertelt Van Persie voorafgaand aan PEC Zwolle - Feyenoord. "Ik heb er een mening over, maar dat is richting Koeman niet zo netjes om te zeggen. Koeman is de bondscoach, mijn mening doet er eigenlijk niet zo toe."