NEC-uitblinker wil niks weten van dipje: 'Andere clubs laten ook punten liggen'

4Reacties

Sami Ouaissa is gebrand om zondagmiddag Europees voetbal veilig te stellen met NEC. In gesprek met VoetbalPrimeur wil de uitblinker van de Nijmegenaren niets weten van een dipje en vertelt dat er niets minder telt dan een zege op Go Ahead Eagles.

"Zondag telt de overwinning, niets minder", is Ouaissa luid en duidelijk voor de camera van VoetbalPrimeur.

Bekijk het hele fragment hierboven.