Ajax uit het veld geslagen: "We zijn teleurgesteld, boos en verdrietig"
Nummer vijf Ajax moet het rampseizoen nog een enigszins zien te redden play-offs om Europees voetbal. Óscar García laat tijdens de persconferentie na afloop van het duel met sc Heerenveen (0-0) weten dat de ploeg boos op zichzelf moet zijn.
"We konden de situatie niet verbeteren, maar het was erg lastig. Het is natuurlijk niet hoe we willen finishen." García benadrukt dat het een vreselijke dag is voor de ploeg. "We zijn teleurgesteld, boos en verdrietig. We gaan ons best doen om Ajax volgend seizoen Europees voetbal te laten spelen."


















