Saibari reageert op speculaties over PSV-vertrek: 'Dat zou raar zijn, toch?'
Ismael Saibari speelde zondag tegen FC Twente (5-1) misschien wel zijn laatste wedstrijd voor PSV in het Philips Stadion. Volgens de WK-ganger hoeft het echter nog geen afscheid te zijn.
Saibari focust zich eerst volledig op het aankomende WK en ziet dan wel verder. "Bij een cliché-vraag krijg je een cliché-antwoord. Ik focus mij eerst op het WK", reageert Saibari, die dan ook geen ding maakte van de laatste wedstrijd van het seizoen. "Nee, zolang ik het niet zeker weet, ga ik geen afscheid nemen. Het zou raar zijn als je afscheid neemt en terugkomt, toch?"


















