Dick Schreuder emotioneel na laatste fluitsignaal: 'Tranen in m'n ogen'
Dick Schreuder was na afloop van NEC - Go Ahead Eagles zichtbaar emotioneel. De oefenmeester heeft een prachtig jaar op de mat gelegd en vertelt tegenover VoetbalPrimeur meer over zijn emoties.
"Eigenlijk had ik gelijk na het fluitsignaal de tranen in mijn ogen. Je hebt al die spanningen de laatste weken en alles gaat door je heen. De mensen moeten vooral vandaag genieten en ik denk dat er heel veel mensen morgen niet gaan werken", lacht Schreuder.


















