Anthony Correia neemt afscheid: ‘Bepaalde dromen over Telstar zijn waargemaakt'
Anthony Correia heeft zijn periode bij Telstar fantastisch kunnen afsluiten. Hoewel de trainer volgend jaar zal werken bij FC Utrecht, is hij na de 1-2 overwinning of FC Volendam - die lijfsbehoud in de Eredivisie bevestigde - trots op wat hij de laatste twee seizoenen heeft kunnen waarmaken bij de club.
"Ik ben dolblij dat ik Telstar op deze manier kan achterlaten", begint Correia na de wedstrijd voor de camera van VoetbalPrimeur. "Bepaalde dromen die ik had over Telstar, zijn allemaal waargemaakt. Op naar nieuwe avonturen, maar ik ga eerst nog even met de gasten genieten. Dit is écht uniek."


















