Chery wijst twee Spelers van het Jaar aan bij NEC: 'Heel belangrijk dit seizoen'

13Reacties

Tjaronn Chery heeft samen met NEC een enorm sterk seizoen gedraaid. Aan VoetbalPrimeur vertelt de aanvoerder van de Nijmegenaren wie de onbetwiste sterkhouders van dit seizoen zijn.

"Ik ga er dan twee opnoemen: Darko (Nejasmic, red.) en Gonzalo (Crettaz, red.) waren heel belangrijk dit seizoen, maar daar doe ik denk ik zes spelers tekort mee. Als jij zegt twee, dan noem ik Darko en Gonzalo."