'We hebben besloten dat PSV iedere maand naar Ibiza gaat'
Peter Bosz heeft zondag, na de overtuigende zege van PSV op FC Twente (5-1), met een vette knipoog gereageerd op het sentiment dat rond de veelbesproken Ibiza-trip van de landskampioen hing. In de laatste drie speelrondes werd de kritiek weggevaagd met zeven punten.
"We hebben dat geëvalueerd en hebben besloten dat we iedere maand naar Ibiza gaan", grapte Bosz op de persconferentie in het Philips Stadion. "Nee, natuurlijk ben ik er blij mee. Dan heb ik – en dat meen ik echt – nog liever dat iemand naar toekomt en zegt: ik kan het gewoon niet opbrengen. Daar heb ik meer respect dan wanneer je op het veld gaat staan, en je kan het niet opbrengen."


















