Van Persie: 'Onze band heeft er mede voor gezorgd dat hij is gebleven'

7Reacties

Robin van Persie spreekt na de afsluitende zege van Feyenoord op PEC Zwolle (0-2) openhartig over zijn band met Anis Hadj Moussa. De begeerde Algerijn maakte zijn tiende en elfde competitiegoal van het seizoen en Van Persie weet dat er aan hem wordt getrokken.

"Onze band heeft er mede voor gezorgd dat hij afgelopen zomer is gebleven", aldus Van Persie, die Hadj Moussa tot verbazing van velen bombardeerde tot vice-aanvoerder. "Ik ben blij met hem, dat moge duidelijk zijn. Hij is in positieve zin een bijzondere jongen met het hart op de juiste plek."