García zoekt verklaring bij doelpuntloos Ajax: 'Het is geen excuus...'
Ajax kende een enorm moeizame middag in Heerenveen. Het Amsterdamse team schoot maar liefst 22 keer op doel, maar de bal wilde er maar niet in. Óscar García vertelt hierover op de persconferentie na afloop van het duel.
"Een goede vraag, want we schoten 22 keer. Het is geen excuus, maar door het water op het einde konden de spelers niet goed schieten. We startten erg slecht, want we waren nerveus. Je kan geen wedstrijden winnen zonder te scoren. Alle wedstrijden waarin we de nul houden winnen we, maar dat was vandaag niet aan de orde."


















