Emotioneel afscheid in Madrid: Atlético-icoon Griezmann uitgezwaaid door fans

2Reacties

Antoine Griezmann heeft alvast afscheid genomen van Atlético Madrid. De Franse aanvaller speelde zondagavond voor het laatst in het Metropolitano namens de club uit Madrid.

Griezmann nam na afloop van het duel tegen Girona (1-0 winst) afscheid van de Atlético-fans. In 2014 maakte de Fransman de overstap naar de Spaanse club en kwam hij tot vijfhonderd wedstrijden in het rood-witte shirt, waarin hij 212 keer scoorde. 

Het Atlético-icoon wist nooit een landstitel te winnen met de club. In 2021 werd Atlético wel kampioen, maar Griezmann was toen speler van FC Barcelona. Wel won hij de Europa League en de Europese Supercup met Alético.

Volgende week speelt de ploeg van Diego Simeone de laatste competitiewedstrijd tegen Villarreal. Na dit seizoen vertrekt Griezmann naar de Verenigde Staten, waar hij een contract tot medio 2028 heeft getekend bij Orlando City.

Bekijk de beelden hierboven!