Bosz: 'In de eerste helft was hij aan het zwemmen en altijd te laat'
Jeugdspeler Noah Fernandez maakte een prima indruk tijdens het thuisduel van PSV met FC Twente. Peter Bosz ging na afloop van de wedstrijd tegen de Tukkers in op het optreden van het talent.
De trainer vond dat Fernandez een mindere eerste helft speelde. "Dat is ook helemaal niet erg, want het is een hele jonge jongen die nog heel veel moet leren. In de eerste helft was hij aan het zwemmen en altijd te laat, maar in de tweede helft pakte hij alles op en je ziet dat dat doorwerkt in het balbezit."



















