Henk Veerman baalt als een stekker: 'We hebben het daar de hele week over gehad'

2Reacties

Henk Veerman baalt enorm van het resultaat tegen Telstar. Dat laat de spits van FC Volendam duidelijk blijken na de wedstrijd van zondag. Veerman vindt het vooral storend dat Danny Bakker scoorde namens de bezoekers.

"Tuurlijk is dit vervelend. We hadden het veel liever vandaag al gered. Het plan vooraf pakt denk ik goed uit, maar dan sluipt er toch iets in. We hebben het er de hele week over dat we Bakker moeten uitschakelen en dan gebeurt dat niet", aldus Veerman voor de camera van VoetbalPrimeur.