NEC-uitblinker is trots: 'Dit is een van de topprestaties uit mijn eigen carrière'
Tjaronn Chery is erg trots op de prestatie van NEC, dat zich zondag verzekerde van de voorronde van de Champions League. De Nijmegenaren eindigden als derde dankzij de zege op Go Ahead Eagles.
"Het behalen van de voorronde van de Champions League is genieten, als club zijnde", aldus de aanvoerder voor de camera van VoetbalPrimeur. "Hoe wij gepresteerd hebben als team... Daar mogen we echt trots op zijn. Het is een van de topprestaties uit mijn carrière. We hebben het mede te danken aan de spelers, de staf en natuurlijk Marcel Boekhoorn (belangrijke investeerder, red.). Dat hij zo met het team naar de Champions League kan gaan, is alleen maar genieten."


















