Sportieve reactie: 'PSV, Feyenoord en NEC hebben het gewoon verdiend'
Jari De Busser feliciteert PSV, Feyenoord en NEC. Tegenover VoetbalPrimeur vertelt de doelman van Go Ahead Eagles dat hij vindt dat de drie ploegen hun plaats op de ranglijst hebben verdiend. Kowet is zelf op de twaalfde plek geëindigd.
"Je verliest natuurlijk, maar als je zelf niet in de situatie staat om mee te doen bovenin, en die kans hebben we dit seizoen niet gehad, dan moet je het de tegenstanders gunnen die het wel verdienen. PSV, Feyenoord en NEC verdienen het gewoon. Als je aan het einde van de rit op die plekken staat op de ranglijst, heb je het gewoon verdiend", aldus De Busser.


















