Go Ahead-steunpilaar hoopt op transfer: 'Deze zomer de vruchten plukken'
De kans is aanwezig dat Jari De Busser zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld voor Go Ahead Eagles. Dat vertelt hij aan VoetbalPrimeur na afloop van de laatste competitiewedstrijd tegen NEC.
"Ja, tuurlijk denk je daar wel eens aan. De afgelopen weken is er veel over gezegd en geschreven. Ik laat het in het midden en we zullen het na de zomer zien. Ik heb wel geprobeerd om van deze wedstrijd te genieten", vertelt de 26-jarige doelman van Go Ahead aan VoetbalPrimeur.
De Busser denkt dat een stap mogelijk is. "Ik heb anderhalf seizoen goed gespeeld, dus we zouden in de zomer de vruchten ervan moeten kunnen plukken. We zien het wel." Hij heeft nog een contract tot medio 2027.


















