Ajax-fans reageren direct op nieuws over Groningen-supporters: 'Zelf naar gezocht'

105Reacties

Ajax-fans hebben maandag direct gereageerd op het nieuws dat FC Groningen geen uitfans mag meenemen naar het play-off-duel in Volendam met de Amsterdammers. De Trots van het Noorden is woedend over de gang van zaken en sluit zelfs een boycot niet uit. 

"Of ik FC Groningen begrijp? Ja en nee, want het is tijdens de laatste twee edities van de onderlinge duels al uit de hand gelopen. Ik kan de woede wel begrijpen, maar ze hebben er zelf naar gezocht", zegt een supporter voor de camera van VoetbalPrimeur. "Het is in principe een voordeel, maar wat is duizend man op een uitvak? Dat maakt me niet per se uit", aldus een ander.