Grote naam van Oranje mag thuisblijven van Van Hanegem: 'Nee, ophouden nou…'

16Reacties

Willem van Hanegem denkt dat Marten de Roon, Kees Smit en Donyell Malen zeker zijn van een plek in de WK-selectie die op woensdag 27 mei bekend wordt gemaakt. In VP's Willem & Wessel durft het Feyenoord-icoon niet te zeggen of Luciano Valente meegaat met Oranje. Over Memphis Depay is hij echter wel stellig.

"Nee, ophouden nou. Natuurlijk moet hij (Memphis, red.) niet mee. Malen moet in de spits. Op dit moment is hij echt heel goed", aldus Van Hanegem.

Check de nieuwste aflevering van VP’s Willem & Wessel over de afgekraakte Feyenoord-scouting: ‘Dat wordt nooit een grote speler, dat zag je gelijk’