Feyenoord-icoon hoopt op Ajax: 'Het is in het belang Nederland, het voetballand'
Willem van Hanegem schrikt van Ajax, maar hoopt wel dat de Amsterdammers zich snel herpakken. In VP's Willem & Wessel stelt de Kromme dat de slechte prestaties van de ploeg van Oscar García ook slecht zijn voor het Nederlands voetbal.
"Wij vinden het ook verschrikkelijk. Het is in het belang van ons voetballand. Als we zo doorgaan, wordt het heel slecht", begint het Feyenoord-icoon. "Dan spelen ze (Ajax, red.) één wedstrijd aardig en dan staan ze al bijna op de Dam. Doe nou gewoon normaal."
Check de nieuwste aflevering van VP’s Willem & Wessel over de afgekraakte Feyenoord-scouting: ‘Dat wordt nooit een grote speler, dat zag je gelijk’


















