Van Hanegem verwacht veel van Oranje op het WK: 'Anders zou het bizar zijn'

26Reacties

Willem van Hanegem vindt dat het Nederlands elftal minimaal bij de laatste acht moet eindigen op het WK. In VP's Willem & Wessel spreekt het Feyenoord-icoon zijn verwachtingen uit richting Oranje en hoopt hij dat de KNVB-doelstelling, het bereiken van de halve finale, wordt gehaald.

"Als het je lukt om bij de laatste vier te komen, is dat geweldig. De laatste acht moet wel lukken. Anders zou het bizar zijn", aldus de Kromme.

Check de nieuwste aflevering van VP’s Willem & Wessel over de afgekraakte Feyenoord-scouting: ‘Dat wordt nooit een grote speler, dat zag je gelijk’