Van Hanegem ziet gemiste kans bij Ajax: 'Dan waren ze wel tweede geëindigd'
Willem van Hanegem is onder de indruk van Francesco Farioli. De oud-trainer van Ajax werd dit seizoen met Porto kampioen van Portugal. In VP's Willem & Wessel stelt het Feyenoord-icoon ook dat de Amsterdammers hoger waren geëindigd als de Italiaanse coach nog aan het roer had gestaan.
"Wat zou Farioli lachen. Als hij dit seizoen nog trainer bij Ajax was geweest, zouden ze bij de eerste drie geëindigd zijn en misschien wel tweede", aldus de Kromme.
Check de nieuwste aflevering van VP’s Willem & Wessel over de afgekraakte Feyenoord-scouting: ‘Dat wordt nooit een grote speler, dat zag je gelijk’


















