Ajax-fans halen bezem door de selectie: 'Terug naar het beleid van Ten Hag'
Ajax-fans zouden op verschillende posities de bezem door de selectie van Ajax halen. Ook wordt er geopperd om terug te gaan naar het beleid onder Erik ten Hag. Een nieuwe hoofdtrainer wordt als minder grote prioriteit gezien.
"Ik zou weer teruggaan naar het beleid van Ten Hag", reageert een Ajax-fan desgevraagd. "De jeugd, het tweede elftal en het eerste elftal echt samenbrengen. Heel veel dingen samen doen en de bezem door het hele elftal halen."
Bekijk het gehele item hierboven!
Check de nieuwste aflevering van VP’s Willem & Wessel over de afgekraakte Feyenoord-scouting: ‘Dat wordt nooit een grote speler, dat zag je gelijk’


















