Go Ahead-ster proost met biertje op einde Eredivisie-seizoen: 'De zomer inluiden'

4Reacties

Na een 'lang' en 'mooi' seizoen luidt Jari De Busser de vakantie in. Dat doet de doelman van Go Ahead Eagles voor de camera van VoetbalPrimeur met 'een lekker biertje'. Het duel met NEC Nijmegen (2-1) was mogelijk de laatste van de Belg in het shirt van de Deventenaren.

"Ik zei voor de wedstrijd al tegen de jongens: na de wedstrijd gaan we lekker een biertje drinken. Ik ga de vakantie inluiden en dan gaan we alles op ons af laten komen. We zien het wel", vertelt De Busser aan VoetbalPrimeur. Hij zou onder meer in beeld zijn bij Club Brugge.