Dolblije Arsenal-spelers en fans vieren eerste titel in 22 jaar
De vreugde bij de spelers van Arsenal is enorm na het veroveren van de Premier League-titel. De selectie van The Gunners keek dinsdag gezamenlijk naar het duel van Manchester City met Bournemouth. Door het puntenverlies van de concurrent kon het feest losbarsten.
Ook de fans van Arsenal verzamelden zich massaal om het eerste kampioenschap sinds 2004 te vieren.



















