Unieke beelden: Arsenal-spelers verrassen fans om 05:00 in ochtend bij het stadion

Update: 20 mei 2026 om 12:06
1Reacties

Arsenal werd dinsdagavond kampioen van de Premier League zonder zelf te voetballen en dat werd goed gevierd. Niet alleen door de fans, maar ook door de spelers. Een aantal van die spelers besloten om woensdagochtend vroeg nog wat supporters te verrassen bij het stadion.

Declan Rice, Jurriën Timber, Eberechi Eze en Bukayo Saka besloten na de festiviteiten nog een bezoek te brengen aan het Emirates Stadium om daar op de foto te gaan met de aanwezige fans.