Ajax-fans: 'Als je dat 7 jaar geleden had gezegd, had ik je heel hard uitgelachen'
Ajax-fans lopen niet over van het zelfvertrouwen in aanloop naar de play-offs om Europees voetbal. VoetbalPrimeur sprak voorafgaand aan het 'thuisduel' met FC Groningen in Volendam met verschillende fans van de Amsterdammers.
"Als je me zeven jaar geleden had gezegd dat Ajax in het FC Volendam-stadion zou vechten om Conference League-voetbal, dan had ik je heel hard uitgelachen", zegt een fan. "Ik ben er wel een beetje bang voor, om eerlijk te zijn. Ajax laat niet het beste voetbal zien. Als je het ook tegen sc Heerenveen zag... Er zit geen passie en vuur in", aldus een supporter. "We hebben dit jaar al verloren van FC Groningen en van FC Utrecht en sc Heerenveen hebben we niet gewonnen. Ik ben er bang voor."


















