Ajax-trainer García: 'Misschien de eerste wedstrijd richting een Europese titel'

46Reacties

Óscar García denkt dat Ajax komend seizoen de Conference League kan winnen, als er zondag gewonnen wordt in de finale van de play-offs. Dat vertelt de trainer van de Amsterdammers opnieuw op de persconferentie na afloop van de zege op FC Groningen. 

"Hoe ik ze gemotiveerd heb? Ik zei: Luister, misschien is dit de eerste wedstrijd richting een Europese titel. Ze hebben geen motivatie nodig om voor Ajax te spelen, dat is een privilege. Heel veel spelers willen bij Ajax spelen. Als we zondag winnen, gaan we naar de Conference League, die Ajax misschien wel kan winnen."