Vente baalt na FC Utrecht - Heerenveen: 'Dit heb ik nog nooit meegemaakt'
Dylan Vente baalt van de hoeveelheid extra tijd die donderdagavond werd toegekend tijdens FC Utrecht - sc Heerenveen. Dat vertelt hij in gesprek met VoetbalPrimeur.
"We hebben heel hard gestreden als team. Met een beetje geluk maak je nog 3-3, maar op het moment overheerst de teleurstelling." De extra tijd bedroeg slechts drie minuten, maar daar was Vente het niet mee eens. "Na alle wissels en goals in de tweede helft heb ik nog niet meegemaakt dat er maar drie minuten bij waren geteld. Het is geen excuus, maar wel bizar weinig."


















